Alles in één oogopslag.

Techtek FAQs

Uw vragen beantwoord.

Betalingsmogelijkheden

Creditcard
Bankoverschrijving
Paypal

U ontvangt de factuur nadat we het artikel hebben verzonden. U kunt al uw facturen en ontvangstbewijzen direct vanuit uw klantenaccount downloaden. U kunt ook onze chatbot gebruiken, die u na verificatie met het bestel-ID en e-mail uw factuur zal geven.

Ruil, retourneringen en terugbetalingen

Om ervoor te zorgen dat uw retourzending zo snel mogelijk wordt verwerkt, stuurt u uw bestelling of het product dat u wilt retourneren, samen met een kopie van de factuur, naar het volgende adres:

Techtek s.r.o.
Smetanova 2359/6
67801 Blansko
Czech Republic

BELANGRIJK: Schrijf je bestel ID duidelijk onder het adres op de envelop.

Voor een snellere verwerking van je retourzending, raadpleeg je onze instructies en hulp voor retourzendingen op de volgende webpagina voor retourzendingen:
Retourneren

Klik voor meer informatie over ons retourbeleid op de link "Beleid voor retouren en restituties" onder aan deze webpagina of volg deze link: Recht van ontbinding

Wanneer je de overeenkomst herroept, betalen we alle betalingen die we van je hebben ontvangen terug, inclusief leveringskosten (met uitzondering van extra kosten die voortvloeien uit het kiezen van een niet-standaard leveringsmethode), zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 dagen vanaf de dag waarop we op de hoogte zijn gesteld van je beslissing om de overeenkomst te herroepen. We zullen hetzelfde betaalmiddel gebruiken als u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anderszins bent overeengekomen. In ieder geval zijn er geen kosten verbonden aan een dergelijke terugbetaling.
Restituties kunnen worden ingehouden totdat we de goederen hebben teruggekregen, of u bewijs hebt geleverd dat u de goederen hebt teruggezonden, als dat eerder is.

Klik voor meer informatie over ons retourbeleid op de link "Beleid voor retouren en restituties" onder aan deze webpagina of volg deze link: Recht van ontbinding

Retouren kunnen worden gedaan tot 30 dagen na ontvangst van uw levering. Na deze periode is het niet meer mogelijk om een retour met terugbetaling aan te vragen. Voor meer informatie over ons retourbeleid, klik op de link "Recht van ontbinding" in de voettekst van deze webpagina of volg deze link:
Recht van ontbinding

Verzending en levering

Je kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

Chatbot aan de zijkant van de pagina
Contactformulier via de webpagina Neem contact met ons op: Contact
E-mail: [email protected]

Als je een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected], gebruik het Contactformulier op de pagina Contact of schrijf ons een bericht via onze chatbot. Voeg foto's bij van het product dat je hebt ontvangen om het proces te versnellen.

Je kunt de status van je bestelling controleren via onze Chatbot of je kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via e-mail [email protected]

We bieden verschillende verzendopties. Raadpleeg ons Verzendbeleid voor de exacte levertijd:
Verzendbeleid

Meer manieren om te helpen

Gebruik onze AI-chatbot of neem direct contact met ons op om uw winkelervaring aangenamer te maken in onze winkel.

Open Chatbot Contact Ondersteuning